Karel Yetkili Servisi

Firmamız Mersin Karel Yetkili Servisidir.

Adres

Eğriçam Mah. 2273 Sk. No: 51 Yenişehir/MERSİN

İletişim

0 324 326 4028

Telefon Santrali Kurulumu

Santral Sistemi Nedir?

Santral sistemi, telefon şebekelerinde aboneler ve kullanıcılar arasında iletişimi sağlayan gelen ve giden aramaları otomatik olarak yönlendiren telekomünikasyon sistemine verilen isimdir. Santral sistemlerinin ana işlevi, gelen ve giden arama trafiğini yönlendirmek olmasının yanında Video Telefon, Sesli Mesaj (Voicemail) ve İnteraktif Sesli Cevap (IVR) gibi ek işlevlere de sahip olabilir.
Santral sistemi, modüler bir yapıya sahip olan santral cihazı ve buna farklı noktalardan bağlı yazılım tabanlı telefon, masaüstü IP telefon, videofon, VoIP destekli cep telefonu, IP DECT ve analog setlerden meydana gelebilmektedir. Bu harici bileşenler, işletmenin ihtiyacına uygun olarak şekillenebilmektedir. Örneğin; birden fazla lokasyona sahip olan işletmeler, ek donanıma ihtiyaç duymadan internet üzerinden merkezde bulunan santral sistemine; IP telefon, yazılım tabanlı IP telefon, WiFi telefon, VoIP destekli akıllı cep telefonu gibi IP üzerinden haberleşebilen bileşenler ile bağlanarak iletişimi sağlayabilirler. Bunun yanında santral sistemine bağlı aboneler, kendi aralarında ve dış hatlar üzerinden uygun donanım ya da yazılım tabanlı telefonlar aracılığıyla görüntülü görüşme yapabilmektedirler.

Santral sistemlerinin bu özellikleri, işletmelere yüksek kapasiteli bir iletişim ağı sağlamasının yanında işletmenin iletişim maliyetlerini de düşürmektedir. Bu nedenle santral sistemi kurulmadan önce işletmenin temel ihtiyaçları ile sonradan gereksinim duyabileceği ihtiyaçlar göz önünde bulundurulup ileriye dönük tercih yapmak doğru seçim olacaktır.

IP Santral (PBX) ve İletişim Çözümleri

İşletmeler IP Santral sistemlerinin, katma değerli uygulamaları sayesinde değişen ve gelişen ihtiyaçlarını en etkin biçimde karşılıyor.

Ses, veri ve görüntüyü tek bir iletişim altyapısında birleştiren IP telefon santralları ve iletişim çözümleri her ölçekteki işletmeye klasik haberleşme yöntemlerinin yanında, VoIP, fax-over-IP, ses kayıt, konferans, görüntülü görüşme, sesli mesajların e-mail ile iletilmesi, durum bilgisi izleyebilme, anlık mesajlaşma, uzak abone ve uzak ofis iletişimi gibi gelişkin iletişim çözümleri sunuyor.